Ταξιδεύοντας με Ποδήλατο στην Ελλάδα

Λίγο πριν βγούμε στο δρόμο, ο Δαμιανός(ο ψηλός καλύτερα) ήρθε από το σπίτι του αδερφού μου, για να ξεκινήσουμε νωρίς το επόμενο πρωί, για τον πρώτο προορισμό μας , που είναι το Δήλεσι. Εκεί μας βρήκε στη φάση που με κούρευε ο αδερφός μου με την «ψιλή»  😛  Ευχαριστώ ρε bro!IMG_20150524_225534

Βγάλαμε και τη σέλφι μας

και πήγαμε για ύπνο νωρίς.

Το πρωί ξυπνήσαμε τα χαράματα, στις 05:30 και φορτώσαμε τα ποδήλατα στο βανάκι του ξαδέρφου «Κάκαλου»

ο οποίος μας έβγαλε έξω από την Αθήνα, καθώς η διαδρομή μας ταίριαζε με τη δική του, που κάνει για τη δουλειά  😀  Να’σαι καλά ξάδερφε, ευχαριστούμε!

Μας άφησε λοιπόν στον Άγιο Στέφανο, όπου φορτώσαμε τα μπαγκάζια και ξεκινήσαμε. Η πρώτη ουσιαστική μέρα του ταξιδιού ήταν γεγονός! Στην αρχή ήμασταν στον παράδρομο της εθνικής, που δεν ήταν ότι καλύτερο γιατί τα φορτηγά μας έκαναν τη ζωή δύσκολη… Κάπου όμως στρίψαμε και εκεί άρχισε η πραγματική διαδρομή. Ανηφόρα στην αρχή που μας κούρασε, αλλά μας αποζημίωσε κιόλας για τη φυσική ομορφιά και τα εναλλασσόμενα τοπία.

Φτάσαμε στη θάλασσα μετά από καμιά ώρα, όπου αράξαμε για λίγο σε μια παραλία και συνεχίσαμε μέχρι που φτάσαμε στο Δήλεσι. Mission Accomplished 😉

Εκεί μας περίμενε ο «Αγγελάρας» μαζί με τη θεία Ειρήνη!

10352839_699908740114326_6177906716281930390_n

Μας υποδέχτηκαν με μια ζεστή αγκαλιά, ένα ζεστό καφέ, πολλές απορίες για το εγχείρημα και ένα απίστευτο τραπέζι με πατάτες και κρέας  🙂 Έπειτα χαλαρώσαμε μέχρι το απόγευμα, όπου πήγαμε μια βόλτα στην παραλία με το θείο Αγγελάρα και μετά πάλι σπίτι, για να φάμε τη εκπληκτική πίτσα της Θείας. Ήπιαμε μια μπύρα, τα είπαμε λιγάκι ακόμη και πήγαμε τελικά για ύπνο.

Το επόμενο πρωί ξυπνήσαμε με την ανατολή πήραμε πρωινό, αποχαιρετήσαμε τους θείους, πήραμε πακέτο τα σάντουιτς και τα τυροπιτάκια της θείας και ξεκινήσαμε για τη δεύτερη μας μέρα. Ευχαριστούμε πολύ για όλα!

11334059_700173633421170_2816609806355709914_o

Έπειτα από τα πρώτα 10 χλμ, καταλάβαμε ότι έχουμε πάρει λάθος δρόμο και κάναμε παραπάνω διαδρομή. Βρήκαμε το σωστό δρόμο με τα πολλά και περάσαμε την καινούρια γέφυρα της Χαλκίδας(υπερπαραγωγή!), όπου και μπήκαμε στην Εύβοια. Βγήκαμε έξω από τη Χαλκίδα και φτάσαμε στη Νέα Αρτάκη, όπου αράξαμε σε ένα πάρκο με πολλά δέντρα μέχρι το απόγευμα. Τότε ξεκινήσαμε και κάναμε ποδήλατο για καμιά ώρα ακόμη, έως ότου φτάσαμε σε ένα μέρος στη μέση του πουθενά, με ένα εγκαταλελειμμένο βενζινάδικο, όπου από πίσω είχε ένα λιόφυτο, όπου και στήσαμε τις σκηνές μας. Ο Δαμιανός μαγείρεψε ρύζι με λαχανικά, φάγαμε και πέσαμε ξεροί στις σκηνές, έπειτα από μία πολύ κουραστική ημέρα.

Το πρωί συνεχίσαμε την πορεία μας και ανεβήκαμε το πρώτο μας βουνό! Ήταν απίστευτα δύσκολο, αλλά ταυτόχρονα απίστευτα όμορφο, στα εκπληκτικά τοπία της Εύβοιας. Κατά το μεσημέρι φτάσαμε στην κορυφή και αρχίσαμε να κατηφορίζουμε. Στο τέρμα της κατηφόρας, πέσαμε πάνω στο πανηγύρι του Άι Γιάννη του Ρώσου, όπου σταματήσαμε να φάμε για να πάρουμε ενέργεια. Μετά συνεχίσαμε, σε ένα εκπληκτικό καταπράσινο τοπίο, με άπειρα, τεράστια πλατάνια, όπου πηγαίναμε παράλληλα σε ένα ποτάμι. Παρακάτω άρχισε να ανηφορίζει και πάλι και ταυτόχρονα ο καιρός χάλασε πάρα πολύ. Όπως ανεβαίναμε βλέπαμε από πολύ μακριά την καταιγίδα να έρχεται… Ξέραμε ότι όταν θα τελειώσει η ανηφόρα, θα είμαστε πολύ κοντά στις Ροβιές, όπου μένει ο φίλος μου ο Γιώργος. Τρία χιλιόμετρα πριν φτάσουμε όμως, μας πρόλαβε η καταιγίδα… Ευτυχώς τότε εμφανίστηκε ως από μηχανής θεός ο Γιώργος, με το αγροτικό και μας μάζεψε. Φορτώσαμε τα ποδήλατα και πήγαμε στον Παλιόμυλο.

Τον Γιώργο τον γνώρισα πριν από δύο χρόνια, όταν έκανα ένα ταξίδι σε διάφορες οικοκοινότητες κυρίως στην Εύβοια και περάσαμε δύο αξέχαστους μήνες, δουλεύοντας και διασκεδάζοντας ταυτόχρονα! Ο Παλιόμυλος είναι ένα εγχείρημα, που έχει σαν στόχο την αυτάρκεια και την ελευθερία του ανθρώπου, σε όλα τα επίπεδα. Πρακτικά υπάρχει ένας ελαιώνας, διάφοροι κήποι που βγάζουν απίστευτη ποικιλία λαχανικών και βοτάνων, μία φανταστική κομποστική τουαλέτα, ένα εργαστήριο φτιαγμένο από COB, φυτώρια, σπόροι, πολύ όρεξη, χαρά και δημιουργία!  😀  Ανθέλετε να μάθετε περισσότερα, διαβάστε ΕΔΩ, τι λέει ο ίδιος ο Γιώργος.

Φτάσαμε λοιπόν και μπήκαμε στα ζεστά για χουχούλιασμα!  😛

07490003

Έπειτα από ένα φανταστικό δείπνο με τραχανά(τη σπεσιαλιτέ του Παλιόμυλου), συζητήσαμε για ώρες και έπειτα πήγαμε όλοι να ξεκουραστούμε. Την επόμενη μέρα είχαμε «ρεπό» και έτσι ξυπνήσαμε κατά τις 9 και περάσαμε μία πολύ χαλαρή μέρα. Είχε τόσα να μας δείξει ο Γιώργος, στο εγχείρημα που μέσα σε δύο χρόνια έχει προοδεύσει τόσο όσο κανένα άλλο. Περίσσια δουλειά, υπευθυνότητα και αφοσίωση είχαν μετατρέψει το μέρος(από την τελευταία φορά που το είδα), σε ένα πραγματικό παράδεισο! Από το μεσημέρι και μετά, ξεκινήσαμε να καθαρίζουμε κουκιά(!) και τελειώσαμε το βραδύ, αφού ξεχαστήκαμε, με τις ωραίες συζητήσεις μας!

Το επόμενο πρωί ψιχάλιζε, αλλά αποφασίσαμε να φύγουμε. Έτσι αποχαιρετήσαμε τον οικοδεσπότη μας. Ευχαριστούμε για όλα αδερφέ!

Ο παραλιακός δρόμος μέχρι την Αιδηψό, ήταν απίστευτα επιβλητικός με τους κοφτούς λόφους που καταλήγουν στη θάλασσα, υπό το πρίσμα της βροχής.

Φτάσαμε στον Αγιόκαμπο, όπου πήραμε το Φέρυ για τη Γλύφα. Εκεί αποβιβαστήκαμε και συνεχίσαμε μέχρι το Αχίλλειο, όπου διανυκτερεύσαμε σε ένα εγκαταλελειμμένο μπαρ…

Ο ύπνος πάνω στα πλακάκια, όσο κι φαίνεται παράξενο ήταν υπερβολικά άνετος και ξεκούραστος! Το πρωί πήραμε το σύνηθες πρωινό μας, μερέντα δηλαδή με ψωμί  😛 και συνεχίσαμε. Έπειτα από μία γερή ανηφόρα στην αρχή, το τοπίο άρχισε σιγά σιγά να ισιώνει, καθώς πλησιάζαμε στο Θεσσαλικό κάμπο. Έτσι προς το μεσημέρι φτάσαμε και τον είδαμε από ψηλά να μας περιμένει…

Συνεχίσαμε για λίγο και φτάσαμε στο Βελεστίνο, όπου ξεκουραστήκαμε στην πλατεία και έπειτα πήγαμε στο στάδιο για να δούμε αν μπορούσαμε να κοιμηθούμε εκεί. Ο φύλακας λοιπόν του σταδίου, μας συνέστησε να στήσουμε τις σκηνές μας στο διπλανό νηπιαγωγείο! Ήταν Σάββατο, οπότε το επόμενο πρωί δεν υπήρχε μάθημα. Στήσαμε πάνω στο ψηλό γκαζόν, μαγειρέψαμε φακές και κοιμηθήκαμε σαν τα πουλάκια!

Το πρωί ξεστήσαμε και συνεχίσαμε, με σκοπό να φτάσουμε στη Λάρισα, την πρωτεύουσα του κάμπου. Η διαδρομή ήταν όλη μέσα στον κάμπο και ουσιαστικά ήταν μια ατελείωτη ευθεία σε ίσιωμα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Σε τρεισίμιση ώρες καλύψαμε τα 45 χλμ και μπήκαμε στη Λάρισα. Πήγαμε κατ’ευθείαν και βρήκαμε το σπίτι, όπου μας περίμενε η θεία του Δαμιανού, με ανοιχτές αγκάλες!